Liniewo, dnia 20 listopada 2017 r.
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY LINIEWO
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3, 83 – 420 Liniewo
II. Stanowisko urzędnicze: Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Rozwoju.
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- roczny staż pracy,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- znajomość gospodarki komunalnej,
- biegła umiejętność obsługi komputera.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- prawo jazdy kategorii B,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
-
opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd Gminy i jednostek podległych ,
-
przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.
-
dokonywanie zamówień w trybie art. 4 ust. 8 ustawy, zlecanych przez Wójta Gminy, Sekretarza bądź Kierownika referatu i innych jednostek,
-
prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
prowadzenie ewidencji udzielanych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się,
-
koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy,
-
prowadzenie rejestru drobnych usług i zakupów,
-
opracowywanie kosztorysów,
-
współdziałanie w zakresie szeroko rozumianej gospodarki komunalnej Gminy Liniewo.
VI. Wymagane dokumenty:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy,
- życiorys z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3, 83 – 420 Liniewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Rozwoju” do dnia 11 grudnia 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: oferta i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
Wójt Gminy Liniewo
/-/ Mirosław Warczak