OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY LINIEWO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
data publikacji: 13.maj.2015
Liniewo, dnia 13 maja 2015 r.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3, 83 – 420 Liniewo
II. Stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. zamówień publicznych i promocji.
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) co najmniej trzyletni staż pracy,
6) wykształcenie wyższe,
7) biegła znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,
8) biegła umiejętność obsługi komputera.
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) prawo jazdy kategorii B,
2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
3) dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
4) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd Gminy i jednostek podległych ,
2) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.
3) dokonywanie zamówień w trybie art. 4 ust. 8 ustawy, zlecanych przez Wójta Gminy, Sekretarza bądź Kierownika referatu i innych jednostek,
4) prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) prowadzenie ewidencji udzielanych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się,
6) koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy,
7) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym wystąpienie z wnioskiem do Referatu Finansowego,
8) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
9) wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy – dostawcy wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych,
10) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
11) opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorów postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
VI. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy,
3) życiorys z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3, 83 – 420 Liniewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. zamówień publicznych i promocji” do dnia 1 czerwca 2015 roku.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: oferta i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późń. zm.).
Wójt Gminy Liniewo
Mirosław Warczak
Powiązane zdjęcia: