Zgodnie z § 13 ust 2 i 3 w związku z § 19 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 697) Wójt Gminy Liniewo ogłasza, iż od dnia 22 kwietnia 2020 r. Urząd Gminy w Liniewie wykonuje zadania o charakterze publicznym w zakresie:
-
rejestracji stanu cywilnego;
-
ewidencji ludności i dowodów osobistych;
-
pomocy społecznej;
-
świadczenia usług komunalnych;
-
decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; -
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej
na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko; -
decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów wydawanej na podstawie ustawy
z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody;
uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa obywateli.
Zapewnienie bezpieczeństwa obywateli polega na kontakcie mailowym, telefonicznym oraz umieszczaniu wniosków, podań i innej korespondencji z Urzędem Gminy w urnie w przedsionku wejścia do urzędu gminy.
Za utrudnienia przepraszamy, jednak konieczność zapewnienia bezpieczeństwa obywateli jest sprawa priorytetową w czasie ogłoszenia epidemii.
Z poważaniem
Wójt Gminy Liniewo
dr inż. Mirosław Warczak